Att vakna på rätt sida på morgonen.

När man vaknar på rätt sida på morgonen kan inte dagen bli katastrof.

Nu är jag faktiskt pigg, och det är skola om si sådär 2 timmar  : P
Det blir nog att gå till skolan tidigare eftersom att jag ska försöka hitta mitt religions papper...
Det ordnar sig säkert (o.O)
Sen blir det nog en massa plugg idag med. Måste göra allt jag inte orkade göra på helgen...

Satt och tänkte om jag ska ha cd:n Absolute music 90´s.
Det är en massa låtar som man lyssna på när man var liten ^ ^
Jag vet inte... kanske, finns en massa minnen ihop med dom låtarna, så skulle vara väldigt fint : P
Men, men vi får se hur det blir med den saken...

Hoppas ni har vaknat på rätt sida ; )

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0