Dreaming out loud.


Jag önskar just nu att jag bara kunde ringa dig och prata, säga allt jag inte sagt till dig. Allt som du inte fått reda på.
Sådant som jag bara sa till dig.
Prata
Jag önskar att han såg på mig.
Ser
Jag önskar att vågade säga emot, vågade säga något som jag verkligen menar.
Våga säga saker till folk som jag inte känner. Finna en fin person i varje människa.
Våga
Jag önskar att livet hade mer att ge.
önskan

I'm happy för det som var så himla fult, sorligt, hatande gjort blev till något som får mig att känna mig levande igen. Något som jag trodde att jag aldrig skulle komma över, blev till något som ger lycka med sig.

Bakade kakor som blev goda : D
Nu måste jag plugga, och när jag säger måste så måste jag...
Annars blir det inte bra.

Men ha det bra ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0