En dag att uppskatta.

Mer än vad jag kan beskriva.


Skola idag, kan medge att det var en bra dag : D
Tack säger vi till det!
Mycket bra dag, samhällskunskap provet gick väll bra... var inte svårt, engelska uppsatsen? nej ska inte prata om den tycker jag. Vi fick även sluta mycket tidigare för att läraren inte var här.. : )

Dom soppar bort all små sten! LYCKA!
Nya skor here we come. ^ ^ Yippi.

Idag ser jag på det som hände som något positivt. Kanske bara idag, men en dag är bättre än ingen.

Måste pluugish idag igen men vad gör man inte för skolan?? : S
Men tror även att jag kan vara lite snäll och baka med min kära syster.
Det vill säga om jag har ork och tid : )

Låt som båda jag och syster älskar :

ron pope - a drop in the ocean

Me like

Ha en bra dag! ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0