En "Vårkväll"

Att höra fåglarna sjunga är ett tecken på sommar.

Har pluggat nu i ett par timmar, har tränat in ca:  51 glossor på engelska. Läxan är till på onsdag så kände att det var dags att lära sig dom.
Sen har vi 17 franska glossor.
Önska mig lycka till >. < '

Har även hunnit vara ute med mami och papi. Trevligt, trevligt, och jag kan säga att vi var inte dom enda som tog en kvällspromenad en hel massa andra människor var på lika bra humör som vi. : D

Nu blir det nog till att plugga lite igen och sen vidare till tv:n (eller om man inte sitter kvar och kollar på tv på datorn)
Men tv ska det i alla fall bli ikväll eftersom att jag inte kollar på tv i vanligt fall. Men idag har jag lust med det : D

Ha det bra! ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0