Glassigt.

image28

Det blev till att springa med tjejorna.

Jag tror att jag har världens sämsta kondis, men det ska vi allt ändra på. Jag ska träna.

(fast hur det kommer gå vet jag inte >.<)

Efter en låång runda så blev det till att sätta sig på en solig bänk med en glass i handen.

Mums

Där satt vi ett bra tag, sen så blev det hemåt Och nu sitter jag här helt utmattad här har även hunnit duscha, plugga och sitta här.

Ska nog plugga lite till, eller jag måste.

Det värsta är att jag har glömt matteboken, jag som skulle repetera hemma -.- ?

Ja så går det när man är i andra tankar. Inte sant?

 

Ha en bra kväll!

 

M


 

 


Kommentarer
Postat av: Natta <'3

Hääärligt var det! Ett stort tips till alla som vill komma igång. Vänta inte! På med joggingdojjorna och ut med er ;)

2008-04-24 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0