I can't believe it.

Solig dag! : D


Så kom Fredagen, har gått otroligt snabbt ska jag vara ärlig.
Vädret är underbart och jag tror att jag ska ut ikväll.
treevligt.
Men först ska jag på stan : D Vädret är föör fint för att man ska sitta inne hela dagen.
(fast datorn får ändå stå på, fast jag e ute (A) )
Vi dansa par dans på idrotten idag med killarna, kul var det. FAKTISKT!
Fast det fanns ju vissa som var fåniga och inte ville vara med, men man gör som man vill.
Sen hade vi biologi prov.. hm.. det gick väll bra?? Har ingen aning.
Man skulle förklara för en 7: åring hur ett barn blir till?? ofta man har med sådan i ett prov och desutom en MVG fråga o.O
A ja, vi är nog sist på skolan på fredagar, (vi slutar halv 4) så man känner sig otroligt trött.
Men som tur är det syslöjd och inte matte (som någon smart sa)

Men ha det bra så länge! ♥

M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0