I'm happy to have you all as friends!

Nu har jag varit i skolan ,"pluggat", dansat, tvättat håret, plattat håret, kollat på tv, ätit och "pluggat" + suttit framför datorn. Jag är nöjd.

Som sagt jag älskar att tvätta håret, fråga mig inte... Jag behövde egentligen inte göra det men eftersom att jag inte har något emot det så blev det till att tvätta håret ^  ^ + platta det hur mycket det än skadar mitt hår. Inte bra, inte bra!
Hade värsta fluff håret så ville ha en förändring... ( förutom att det blir gaanska fluffigt när det är plattat... fast jag vet inte vad det kallas.. volym? kanske.

Kände mig faktiskt ganska social idag, : D
Har hunnit prata med kända och "okända" mycket folk som man måste hålla reda på och ta kontakt lite då och då med... ; D men glad är jag att jag har er ska ni veta! Utan er vet jag inte hur jag skulle klara mig..

Imorron är det Onsdag, jag har alltid tyckt mycket om onsdagar, ^  ^

God Natt folks!

M.






Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0