Its like wishing for rain as i stand in the desert.

School idag. A new good day.
Eller ska man kalla en dag som gått upp och ner good? Jo kanske.
Men jag säger nog att den är good, människor som se på en uppskattar en när man gör något bra.
Då blir dagen bra : D

- Det där är 8:ans kurs
- jo ja vet.
- okej, men kan du svaret då?
- aj då.. jag ånga mig!


Jag stod och as grava,

Måste plugga snart, asså ibland så blir det för mycket så man pluggar inget när det verkligen behövs.. sen när det "inte" behövs så pluggar man... vad e det här??
Jag önskar att jag just nu satt på en fin lite öde ö där jag kunde ha allt för mig själv. just nu känns det så.
Men eftersom att det är verklighet det här så måste jag ändå sätta mig med en massa läxor hur lite jag än vill göra det! Men, men life goes on.

Ha en good dag ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0