Jag tycker om när saker händer, man sliper tänka för mycket då.

Så blev det söndag.

Idag har det varit en bra dag ^ ^


Jag tycker om när saker händer, man sliper tänka för mycket då.
Var och kolla på högtalare till min dator, ska säga att det var inte lyckat...
Vi har funderat på att jag ska bytta högtalare med min syster...
Men ja ni kan ju tänka er hur det fick... eftersom att hennes högtalare är bäst av allas (vi har 3 datorer) så vill hon icke je i får sig dom hur lite hon än lyssnar musik...
Så inga högtalare från henne inte...
Men får fortsätta att leta... någon som har några förslag på högtalare till datorer? skulle vara väldigt tacksam i så fall : )
Min fasters man har värdens högtalare och världens dator (som nu min 9 åriga kusin har fått för att kunna spela spel på den i sitt rum -.-' ) Men högtalarna har han pappa i alla fall... snacka om att dom e grymma... men eftersom att dom har världens tjurigaste grannar så får man inte ens lyssna på musik på nyår...
Trevlig va??

Men min förebild är ändå min morbror.

Imorron är det skola, jag vet nog inte vad jag ska säga till det...

Har tappat bort mitt religions papper och min lärare kommer få utbrott : ' (

Får fråga om ett nytt vääääldg snällt eller så får jag gå tidigt imorron jag leta reda på mitt papper.

Håller tummarna för att jag hittar det!!

Sen har vi samhällskunskaps prov.. hm. Det pluggandet måste börja idag egentligen.

Sen fysik måste jag också göra men får se hur det blir med den saken? det kan jag nog spara till imorron. I think.

 

Have a good day.

 

M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0