Kamera problem.. eller inte

God "Kväll"

Biologin är klar (hoppas vi!) det blir till att vakna tidigt imorron för att ta det en sista gång.
Får hoppas att jag inte har glömt allt till dens.. får nog ta och gå igenom det ikväll innan jag lägger mig.
Har hunnit göra lite matte (dock inte rödkurs) men den blåa ska bli klar.
Kemin är fortfarande oklar, har vi prov eller inte?? : S

Jag förstår inte varför jag ser dig så fort jag stänger mina ögon.

Var och kolla på Kameror tidigare idag, ska säga att det är så svårt så jag kommer svimma snart.
Vilken ska man välja och vilken ska man inte välja??

Jag trodde närstan att jag hade tappat bort min kamera idag >.< (jag brukar ha med mig den lite överallt)
Men efter att ha stökat runt i alla rum hitta jag den under en kläd hög. (tanks!!)

Men ska dra till min biologi..

Hörs! ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0