Känns så onödigt att skriva.

Regnet öser ner

Gick till stan, men efter bara en affär så gick jag hem.
Jag tycker verkligen inte om regn. Kanske till mysiga hemma kvällar.. men inte så här.
Men eftersom att jag är så himla smart så glömmer jag nyckar och pappa är tvungen att komma för att lämna nyckeln. Jag är smart, inte sant?
nu sitter jag här igen och ska nog göra fysiken. Eftersom att våran lärare inte kan förklara så måste man lära sig allt som han försökt lära oss nu i flera månader på 1 vecka. nice va??
- Nej, inte direkt.

Jag har ingen fantasi, det enda jag har lust med att göra idag är att sitta framför datorn/tv med ett glas varm choklad.
Orkar inte vara särskilt social, inte idag... ^  ^
Fast om någon rolig person skulle ringa så skulle det inte skada : D

Regn, regn, regn...

Hejs ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0