Lycka.

Jag blir glad så himla glad när någon visar att den bryr sig. Vet du hur jävla mycket det betyder för mig... 1 ord bara 1.

Var ute och gick med pappa tidigare på kvällen (mamma & syster orkade inte : P) runt 19:00-20:00 vi kan prata om precis allt.
Eller kanske inte allt men t.ex. om det finns liv på andra planeter.. (som t.ex.) eller om hockey eller om vad som helst bilar allt! Han gör allt så himla intressant.
Min pappa e snäll : )
Tvätta även håret precis tycker om att duscha.. vet inte varför X'D
Ni ville inte se mig när jag var liten asså jag skrek varje gång någon sa att jag skulle tvätta håret.
Nu är min 3 åriga kusin Daniel likadan X'D
Men, men...
Imorron är det beptest jag kommer klart vara sämst. Det är så konstigt en massa tror att jag har värsta bra kondition bara för att jag är smal men wrong asså ni anar inte.. okej jag inte sämst men dålig e ja.
Folk som känner mig vet : P
(ursäkta språket där uppe och i andra texter, jag svär aldrig... men ibland så blir det lättare så. ; ) )

I like this:

Vill bara glömma.
Men det påminner mig hela tiden.
Tankarna kan inte skuta tänka på dig.
Hjärtat kan inte sluta ha känslor för dig.
Munnen kan inte sluta prata om dig.
Ögonen kan inte sluta kolla på dig.
Jag kan inte sluta Älska dig...

Det är min syster som skrivit och jag blev faktiskt riktigt förvånad. Tyckte om den och det gjorde henne glad.

Jag älskar när folk ler, när dom är glada.

Jag har nog inte mycket mer att säga...

Sweet Dreams. ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0