Maybe Someday.

And maybe someday we will meet, and maybe talk and not just speak.


Garderoben är städad och just nu skriker den efter kläder.

Just det jag skrev i förra inlägget att jag tycker otroligt mycket om pösiga kläder, något jag börjat tycka om mer är smycken. speciellt armband. Örhängen har jag alltid tyckt om så det är inget snack om saken.
Halsband är iiinte riktigt min grej, bara om det är äkta guld eller silver men inte ens då är jag lover av sådant.
Jag har massa sånt som jag fått av släktingar och allt möjligt. Massa fint men jag använder det inte typ...
Bara när jag kommer på att jag har dom (vilket är nästan aldrig)
Men kom på det nu... kanske kollar lite vad jag egentligen har för smycken ^ ^

 

Ha det bra ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0