Me don't like te.

Sitter och dricker te, te som jag tycker så illa om.

Egentligen så tycker jag verkligen inte om te... men eftersom att min hals har varit helt typ svullen så måste jag -.-'
"vad gör man inte för att må bra??" o.O

Jag måste plugga men det bara går inte... eller jo det går!
Men jag vet inte om jag lär mig något...
Kanske.

Ska nog kolla på so you think you can dance? 
Tycker personligen att det är kul : P

Ska dra mig till min äckliga te ^ ^

Föresten det är våååår!
Nu får vi bara hoppas på att vädret håller i sig, annars blir det inte bra.
Men dom senaste dagarna har det varit nästan så underbart så att man har velat gå ut i bara en tunn tröja... men det funkar inte än X'D

Ge mig sommar!

jag tror jag börjar tycka om te :O

Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0