När det blir mörkt.

Saker som inte går att förklara, går inte att se.

 

Jaa nu är fysiken klar. Jag har börjat lite smått på biologin, kemin och franska glossorna.

Vi kan sammanfatta det så att: biologin går någorlunda bra, kemin ska vi inte prata om för jag fattar verkligen INGET. Franska glossorna är så enkla till skillnad från kamin, biologin och fysiken -.-?

Ja men det får gå, får hoppas på bra betyg i fysik i alla fall : D

Har inga stift så stör mig på min penna just nu. Förlåt.

Sen vad var det mer, nee inget speciellt belönar mig själv med musik ^  ^

Vilket jag bestämt mig för att inte göra när jag pluggar (lyssna på musik)

Imorron är det onsdag, Jag tycker nog om onsdagar : D

Har nog alltid gjort.

Satt och tänkte på hur det var att gå hem själv från skolan när man var liten. Eftersom att jag bodde i K-holm förut så tyckte jag att det var riiktigt läskigt eftersom att det är massa skog där typ.

Men när man blev stor så blev det bara normalt. Hur kommer det sig?

Jag bablar jag vet därför ska jag gå och sova innan jag svimmar ovanför tangentbordet.

 

Sov så sött

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0