När jag blir stor ska jag bli en av dom som vågar saker.

Ge mig sommar

Har nog inte gjort så mycket än så länge, var på stan bara för att det var fint väder.

Jag har tränings värk  -.-'

Sitter just nu och lyssnar på sommar musik och kollar på sommar bilder, jag längtar verkligen till sommaren!
Men snart, ska försöka hålla mig... : D

Jag har fastnat totalt för pösiga kläder som sagt, men problemet är bara det att alla säljer inte sådana kläder...
Jo, monki & solo för det mesta.
Jag älskar verkligen att gå in i solo, dom flästa som köper kläder där inne klär sig så himla fint!
Jag skulle aldrig våga gå runt sådär, men dom är coola som gör det.

När jag blir stor ska jag bli en av dom som vågar saker ^ ^

Men ska gå och städa min garderob, en och en annan sak måste kastas.. : P

Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0