New skor!

Vaknade på morgonen och kände detta kommer bli en ganska bra dag,

Jag vet inte varför men jag kan inte sova med kuddar längre?

Låter jätte skumt jag vet men så är det. Visst får man ont i nacken men man kan i alla fall sova.

Skolan gick bra :D fick dock bara VG på hemkunskaps provet, men eftersom att jag för hoppnings vis inte ska bli kock så ser inte jag mitt VG som ett problem ^ ^

Men lektionen var inte så kul, ska inte äckla er och berätta vad våran lärare gjorde med den stackars kycklingen som vi sedan skulle äta. Jag kan säga att det inte kommer äta kyckling lika sött som förut bara för det.

Sen har jag nog inte gjort så mycket, har varit på stan ett litet tag för att se om något nytt kommit men hitta ingen så gick hem.

 

Mina föräldrar är bäst, idag så kom dom med mina efterlängtade skor!

Snacka om att jag blev hur glad som helst! Dom är typ slut överallt så jag är lycklig ^ ^


Ha det bra♥


 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0