Randiga tröjor.

image35


Olala vilken lång dag!


Var ute på stan en sväng hitta en tröja på H&M som jag köpte direkt, är otroligt skön och kostade inte alls mycket: 129 kr
Jag tycker egentligen inte om randiga tröjor men den här var ett måste. ^ ^

Använde även mina Fred Perry skor för första gången idag, man får dock ont av dom men det fixar sig säkert efter ett par gånger.

: D

Funderade just på vad jag ska ha för kamera >.<
Jag ville ett tag ha en systemkamera men det e inte lockande längre... nu vill jag ha något litet praktiskt : D
Men man vet ju aldrig, imorron kanske jag vill ha världens största!
En Canon tror jag ändå att det blir...

Puss på er! ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0