School day.

Jag vet inte vem ide det var, det enda jag vet är att det var det sämsta jag hört.


Skola idag,
jag vet nog inte riktigt vad jag ska säga om dagen...
Den var en lika trevlig/för jävlig dag som alla andra.
Fast lunchen var nog roligast X'D



Jag försöker verkligen tänka, försöker in bilda mig själv att det inte är du.

Att det är någon annan med som är utkläd till dig, någon som inte vet vad den håller på med.
Men det kommer gång på gång små detaljer som påminner för mycket om dig.
Man blir bevisen. Så jävla besviken.
Man ljuger för sig själv, man in bildar sig saker som inte är sant.
Man försöker att komma på lösningar, förklaringar varför det blev så?
Och vet du, folk frågar och dom frågar mig.
Jag orkar egentligen inte svara. Vill bara springa därifrån.
Inget illa menat nu men asså vaa fan vill ni att jag ska göra?
Asså okej, i början men NU, nu har det fan i mig gått för långt.




Måste nog plugga nu, har typ 1000 läxor 1000 prov m.m.

Jag vill ha glass : )

Ha en bra dag nu alla

M.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 16:24:12
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0