Som vilken annan dag som helst.

Fan oxå.


Ja idag så var det skola : )
Det gick bra, var först i stadshuset för att prata med politiker m.m. Vi fick fika och allt var bra ^  ^
Syslöjden gick otroligt bra : D LYCKA kallas det, för jag fick till och med beröm..
Fast egentligen gör jag inte ens något svårt, ni ska se min kompis... det kan man kalla ideer!
Ne jag tror jag håller mig till att fota, som by the way alla berömmer mig för.
Ska jag vara ärlig.. jag gör inget svårt, inte alls, det jag gör kan typ varje människa göra med bara lite tålamod och kunskap. ; )
+ det är inte alls svårt att lära sig, kanske dom mest avancerade grejerna men Basic kan man faktiskt lära sig själv och om inte så kan man alltid söka på google ; D

Har laddat hem Photoshop lightroom (dock bara 30 dagars test) men det är ett jätte enkelt program som jag absolut rekommenderar ; )

endel grejer är bara för kommiska.

Varför ska fredagar vara så döda??

Hoppas inte eran fredag är lika död som min... ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0