Something little makes me Happy.

Du vet hut mycket det betyder för mig, dom små detaljerna.
Ett tag trodde jag att du hade glömt, glömt allt jag hela tiden såg upp till.
Jag började undra om jag någonsin kommer se dom små detaljerna igen.
Och vet du idag kom dom där små detaljerna tillbaka, och vet du hur jävla glad jag blev?
För en liten mini grej så får du mig att känna mig som en människa, som någon som har rätt att leva på jorden.
Som ett barn på julafton eller som ett människa som fått svar på sina böner.

Jag är rädd för morgon dagen, jag är så himla rädd.

Jag låter som en jag vet inte vad, men när man blir glad för en liten mini grej, ja då är man glad.

Tack, för att jag fick säga mitt.

Min dag blev lyckad, nu är det bara att ta ett djupt andetag och påbörja nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0