Sommar dag!

Idag :

Vakna runt 11:30 (kunde ha sovit länge ) men mamma kom och väckte mig, sen så gick vi två på stan ^  ^
Typ inget folk på stan idag.
OTROLIGT fint väder! Vad säger ni? Det måste minst varit 16 +
Kom hem efter en lååång tur på stan. Skulle hitta korta byxor på MQ men den MQ som var öppen hade inte fått in och det hade den stängda MQ så blir till att gå till stan en annan dag för att se på dom.
Min jacka som jag köpte på JC för ett par veckor sen är nu på rea! Jag köpte den för 699 kr och nu kostar den 299
-.-' usch då blir man arg.

Senare Med uppknäppta jackor och uppkavlade byxor gick jag och syster en lååång runda till hackefors (fråga mig inte varför) ville bara se hur långt man skulle komma om man gick rakt fram. Men efter som att man har syster med sig och hon vill hem och se One tre hill så fick vi gå tillbaka.
Men en trevlig promenad i solen fick vi i alla fall!

Och nu är helgen slut och imorron är det skola! Vi hoppas på en bra dag.

Have it good ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0