Sool.

Hej alla människor!

 

Skola idag och jag kan medge att det var en "normal" dag.

Biologin var otroligt rolig också, vi ställde en massa frågor till killarna och dom ställde tillbaka frågor till oss. Vi han inte klart så snacka om att man längtar tillbaka till nästa lektion!

Sen var jag och åt glass med SzeSze & Nadia på lunchen.

Gott?

- kan det bli godare? ^ ^

 

Har varit otroligt vackert väder så min nya svarta jacka som jag skrev om för läääänge sen blev använd idag för första gången :D Lycka

 

Var på stan med mamma & pappa eftersom att jag inte hade något bättre för mig, vi fika och jag fick glass igen :DD
Kände mig så liten plötsligt, som om allt var möjligt. Det var länge sen man kände sig så liten, kanske för att man tillbringar så lite tid med sina föräldrar? Jag vet inte.

Men glass tycker vi om ^ ^

 

Köpte även två skjortor på Carlings , Me like

Hitta även en helt otroligt fin klocka (mamma vissa mig : P)

Diesel klocka, liknar väldigt mycket min pappas klocka men detta var för tjejer.

Ne jag tror jag tycker om det väääldigt mycket? kommer så småningom kanske även hamna på min inköpslista? Jag som skulle köpa klocka utomlands >.< får se hur det blir med den saken : P

 

Men ska gå och äta lite glass nu.

 

Ha en bra kväll ♥

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0