TJA, lixom!

Happiness!

Jag är på så otroligt bra humör idag, så det e inte klokt!
Jag skulle kunna säga Hej till vem som helst, TJA liksom!
Jag var inte så i skolan, men nu ne jag skulle kunna typ plugga hundra år känns det som (nästan!)
Undra hur länge det håller sig??
2 sekunder I think,
Men, men bättre än ingen.. inte sant? : DD
Fysik provet idag ska vi inte prata om, jag var så knäpp så jag fick black out! Glömde totalt vilken spegel eller lins som är konvex eller konkav. FAN
Måste göra diagnosen i matten idag : /  Chans och risk är det dummaste jag hört någonsin i matte.. och då skojat jag inte.  Men, men ska man ha betyg så får man bitta ihop.
Det verkar som om vi inte ska ha kemi prov, men biologi har vi dock och jag har inte ens börjat... Aj då.

Ha det bra ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0