Trevlig dag :)

Tanks, du lyser upp min dag.

Hemkunskaps provet Gick åt h*lvete.
Det var sant att det var det svåraste provet, jag tror jag svimma (jag som skulle sluta säga svimma -.-')
Franska glossorna gick också åt samma håll, orkade inte bara...
Men ändå var dagen gaanska kul : )
Vaknade 06:00 skulle plugga hemkunskap... men stod först framför garderoben och försökte komma på vad jag skulle ha på mig i ca 1 timma. Och ända blev det något som jag kallar "för vanligt"
Jag är en sådan som har bara för svårt att bestämma mig, och när jag ändå bestämmer mig så blir det som vanligt.
Ne sen var det skola.. ganska trevlig dag faktiskt. : )
Sitter just nu och garvar åt skolkataloger från både i år och för flera år sen, det är konsigt att dom kan vara så komiska.. speciellt om dom har "roliga" människor inuti : P

Han är bara föör mycket, i början var det kul. Men nu... Ne han börjar bli för tråkig..
Ska han verkligen leva så hela livet??

Ute är det underbart väder och jag glömde preeeeeeeeecis att jag inte åt glass när jag var på stan nyss.
Att man ska komma på saker när man kommit hem -.-'
Ne orkar heller inte gå tillbaka så ne ingen glass till mig idag : (
Men imorron kanske ^ ^ Får se hur dagen blir.

Men ska dra till matten (chans och risk, finns det något dummare??)

Ha en jäääääätte trevlig dag ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0