Trötta ögon.

Pluggandet är klart för idag.

V
ill bara säga först att: LHC var sämst. usch vad mycket shit jag kommer få för det här nu >.<

Har suttit med Biologin nu sen klockan 20:00... trevligt
Franska glossorna får vi hoppas på sitter nu för annars blir det inte bra : /
Har missat ganska mycket i franska den senaste tiden så måste börja skärpa mig nu!
Matten har jag gjort idag Yeea : D
Jag är glad att jag ens han med det, jag har nog hunnit med en ganska mycket.

Musik is tha shit just nu.

Imorron är det Tordag... jag vet inte vad jag tycker om den dagen. jag tycker det känns som om det är för mycket på en dag. Speciellt hemkunskapen blä.

Undra om du ens ser på mig

God Natt ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0