Wake up morning.

God morning!

Jag vet att jag har gjort precis det jag hatade att andra gjorde mott mig.

Vaknade för inte för så länge sen, har sovmorgon to day igen så det blir att slappa framför datorn med musik.
Sen blir det nog att gå till skolan, men inte på ett tag.
Idag ska jag försöka plugga, mycket kommer tyvärr behövas...
Vi har fysik prov nästa vecka och jag måste fatta vad våran lärare försökt att lära oss här i ett par månader nu.. : P
Sen, så har vi biologi prov nästa vecka också, så det måste jag kolla genom.
Religionen, måste bli klart snart!
samhällskunskaps prov imorron mycket viktigt att man pluggar -.-'
Franska glossor till på torsdag.. blää.
Okej, hoppas jag inte glömt något nu : S

en låt som jag sitter och "nördar" :
Soulmate - Natasha Bedingfield

Me like

Ha en bra dag! ♥

M.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 08:27:21
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0