Weeii : D

Saker som sägs glöms oftast bort.
Idag vet du att du gjorde mer än gjorde min dag bra, I'm glad to have you back !

Skolan vad helt okej idag, ska jag vara ärlig : D
Hur glad jag är går inte att förklara.
Hm, vad har hänt idag?? Jo typ jag har gjort bort mig typ ett X antal gången *pinsamt!
Jag tror inte jag sett honom gå förbi en enda gång utan att sjunga!

Idag fatta jag att orden: För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig. Mer än jag gjorde igår, Stämmer läskigt mycket. Varför glömmer jag dig inte bara?? Varför finns du i allt, vad får dig att vara så speciellt så att man inte kan glömma..
Vad jag har kommit fram till är inget men min hjärna vill inte fatta det än -.-'

Ska nog ta och plugga.. (hm) Sen är det daans.

Ha det bra så länge ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0