When the party ends.

Ja vad ska man säga??

Jahop så blev det söndag, söndagar känns så otroligt slappa nu förtiden.

Idag har jag mer än lust att leka social.

Men när det är söndag så har många andra inte lust att vara speciellt sociala.

Vad ska man göra??

 

Köpte ett par byxor tidigare idag, me like

Ska nog också köpa en pösig vitt tröja, dom hade på monki förut men vart dom försvann vet jag inte. MQ har det vet jag? men en sådan har ändå mamma redan så då är det bara att låna från henne ^ ^

 

Det är fint väder ute så funderar på om jag inte ska hitta på något, vara lite kreativ.

Måste fortfarande fortsätta på fysiken, men det tycker jag kan vänta till kvällen.

Man kan väll i alla fall få en ledig dag??

Idag skulle vara en sådan där grill dag. Eller i alla fall en ut och gå med kompisar dag.

 

Tjosan!♥

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0