Where did I go?

Solen har tagit semester.
image37

Måndag är en kort dag med tråkiga lektioner.
Halva morgonen går åt av att bara sitta framför datorn på grund av att jag har sovmorgon.
Trevligt vaa??
Inte direkt.
Det blir nog till att jag förflyttar mig till Tv:n.
Men jag tror knappast att det finns något super intressant just nu, inte sant?



| Vad är det som händer egentligen??
Är detta någon slags berg och dalbana?
Eller är det bara en lek jag inte fått veta reglerna på. |






Eftersom att jag just nu har så tråkigt så får ni reda på vad jag har på mig : D

Den randiga tröjan är den tröjan jag köpte här om dagen från: H&M
Ett helt vanligt vitt linne under som kommer från: MQ
Armbandet med "pärlor" kommer från: GinaTricot
Och till slut byxorna är fornarina, köpta på: MQ

Det var nog allt för mig,

Ha det bra! ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0