You make me happy.

Jag ska inte ljuga, du gjorde min dag bra idag. Jag vet inte jag tror inte du la märket till det men jag var faktiskt riiktigt glad. : D

Jag tror att jag kan allt snart på hemkunskapen!
Imorron är det prov och vi får hoppas på att det blir bra betyg.. ^ ^
Prov i samhällskunskap nästa vecka... och har har No idea om hur det ska gå till : P
Sen håller vi på och läser Sandor Slach Ida på svenskan.
Jag har nog sett filmen 3 gånger så att vi läser boken nu är riiiiktigt boring...
Har egentligen franska glossor tills imorgon, men Jag är så smart så jag glömde boken i skolan -.-'

Men ska återvända till min "lilla" läxhög.

Ha en trevlig dag ♥

M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag märkte

2008-04-03 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0