You still make my day, and you know it.

Hitta mitt "efterlängtade" religions papper.

Skola idag, jag var skeptisk till att det skulle bli en bra dag idag.. men allt vände för mig : D
Först på morgonen går jag tidigare för att hitta mitt papper, och det första papperet jag tar i är precis det pappret jag letar efter. Så tillbringade 45 minuter i skolan utan att göra något vetigt.. trevlig va??
Sen gick dagen otroligt fort, religionen som jag egentligen skulle jobbat stjärten av mig jobbade jag typ ingen.. Eller jag satt och diskutera med my friends om katolska och ortodoxa kyrkan... likheterna och olikheterna jag lärde mig faktiskt mycket! : )

Efter skolan stack jag och Natta hem till henne för att plugga.

Jo det gick bra tycker jag X.D kan i alla fall "nästan" franska glossorna.

Sen så fick vi en lite rolig ide om att gå ut och fotografera. Riktigt nice bilder vart det i alla fall. Sen gick vi in för natta höll på att få karies (???)

Jepp och nu sitter jag här framför min kära dator som alltid, och jag kom precis på att LHC kör match som just nu går på kanal 5 jo kanske värt att kolla på ( fast jag alltid nekar till att jag egentligen bryr mig? (A) )

 

Ha en jätte bra kväll folks! ♥

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0