4 day's utan sol.

Jag har varit utan sol nu i 4 dagar och jag börjar känna att all glädje jag kom hem med börjar försvinna sakta.
Ge mig sol och värme!


Min hals är bara sämre och sämre, men jag ska inte klaga... jag låter i alla fall inte som en åsna än. Vilket jag brukar göra.

Köpte en kruka till min "blomma" (mer blad blomma) på IKEA. Den är stor och fin. Min blomma (jag säger blomma, vet inte vad jag ska säga annars) ska bli stor och leva i 100 år. De ni!

Sommarens drog har varit jonas brothers... Dom syns tidningarna allt mer och mer. Köper man en tidning utomlands står det absolut om dom och High school musical 3.
Jag ryser vid bara tanken på vilka som fick bevittna min och min systers sång stunder på fotbolls planen (när det var som varmast och ingen var där)

Tacos ropar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0