abc

Regnet öser ner och för tillfället älskar jag vädret.

Jag sa och tänkte, att jag skulle köpa Chinos idag, men nej när Marina ska köpa är alla slut eller helt otroligt fula!
Såg lite komiskt ut när man går runt med chinos på sig och ett par i handen för provning.
Gick i alla fall hem utan chinos och mina fred perry skor blev alldeles blötta, stackars dom.
Jag sa till S idag att jag skulle köpa en sådan där plastficka för papper, jag sa det mer på skoj men nu har jag en >.<
Ganska smarta inte sant? ^  ^
Jag är ingen skol nörd jag lovar! X'D

Nu ska jag gå och se vad M och syster gör, man garvar alltid när dom slår till med sina historier.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0