ärhanverkligenutsuddadochraderad?

Ännu en dag. : )

Stadsvandringen var i år enkel och vi fick oss ett garv eller så. Alla frågor blev besvarade även fast killarna stannade på biblioteket ett tag för att köra schack, dom sa att dom gjorde någon sorts matte övning på det sätet. hm... ska man tro på det?
Och ni anar inte vilket städ humör jag var på när kom hem, städade allt och lite till. Kanske inte så länge men för mig blev det rent. inte för att det är stökigt utan mer jag hatar att se dammråttor. Stör mig närstan aldrig på dom men idag var det extremt. Så städat har Marina gjort.

Vi är som en liten familj vare sig vi vill eller inte, dom finns alltid där. Men samtidigt längtar man så himla mycket till gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0