Bara idag, och imorgon är allt borta igen?

ibland så uppskattar man sådana frågor, så uppriktigt.  det fick mig att fråga mig själv:
- Är det verkligen så?
- Kan man verkligen t y c k a o m en och samma kille i hundra år?

Du vet nog mitt svar.


Hör sitter jag, med håret uppsatt i en bulle mitt på huvudet och känner mig allmänt ful.
Ska gå och tvätta håret snart, så får väll hålla ut.

Skola idag och jag storm trivdes med situationen jag var i, men imorgon blir det annorlunda känner jag på mig.
Fråga mig inte varför.
 Jag och J stod i kassan i uppis, och vad kul man kan ha ibland!
Vilka människor man möter på, HAHAHA. Och J kämpa på med matten.
- Marina, vad är 20-7?
Han är alltid lika rolig han.
Efter skolan följde jag med S till stan, anledningen till det var lite rolig men vi hade det i alla fall kul : )
Satte oss på donkan och ja, där satt vi ett bra tag och pratade om lite allt möjligt.


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0