BlåBär

Nu är jag tillbaka från KusinerVitaminer.
Trevligt var det allt, kusin nördade sönder spelet han fick av oss så vad gjode jag och syster?
Ingenting.
Ätit och tittat på tv har vi gjort, och sen lekt med lille D. Han är nog sötare än sötast.
En cirkus var det, och jag garvade ihjäl.
I morse vaknade jag av att min kusin tuggade i sömnen och snarkade samtidigt. Satte mig och läste dom sista sidorna ur systrarna i jeansen, och ja nu har jag läst ut alla dom fyra böckerna!

På vägen hem stannade vi även och plockade blåbär, och mums så gott det var!
Och det var inte så att vi fick med oss lite, utan det räckte till både paj och glass, kanske finns kvar till i morgon oxå : D

Tomorrow är det skola och jag måste säga att, nu gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0