Redan måndag!

Ja idag då?

Skola to day, känns skönt att få börja på riktigt nu. Efter helgen kändes det som om mina krafter från semestern kom tillbaka, fast Hemkunskapen var ett undantag, höll nästan på att somna så tråkigt det var. Hon höll på och babbla i en så där 100 år och ändå fattade jag inte ett enda dugg om det hon sa. Det var något med en massa papper man skulle fylla i och att vi skulle ha pizza nästa vecka. Vem sätter hemkunskap precis efter lunch?
Det är inte ens en millimeter logiskt.

Jag var duktig och skaffade mig en ny penna, sudd och svenska pärm. Känner mig redo för skolan på "riktigt" nu  8-)
Och imorgon ska Marina gå och hitta sig ett par chinos, delar ett par med mamma men dom är nog lite föööör stora. Mamma fick mig att förstå att jag ändå borde ha ett par för mig själv.  : P
Så ska köpa mig ett par egna  : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0