Sa någon något om sol?

Skola, skola, skola.

Det är sol ute, så det kanske finns lite hopp kvar om "sommar värmen"?
To day blir det stadsvandring, usch och fy måste jag nog säga. Samma sak varje år...
Jag måste säga att såhär när jag sitter vid fönstret så steker det, men jag är säker på att när man går ut kommer man frysa.
Fick lite panik igår mitt i natten när jag såg att håret var smutsigt så jag var tvungen att tvätta och föna håret i sömnen nästan. Men så går det när man kommer på saker lite senare.

Läser ju systrarna i jeansen fjärde sommaren, och jag måste säga att alla som har läst till tredje boken (som desutom är bäst av dom alla) så blir man besviken när man läser fyran. Den är inte alls lika beroende framkallande som dom andra böckerna, men jag får hoppas på att något intressant händer i slutet.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0