Step up 2

Go kväll sötnosar!

Satt och kollade på  Step up 2, OMG är mitt ord för filmen. Det får amatör dansare som jag att ställa mig upp och dansa för fullt. Filmen är älskvärd.
By the way, jag lovade att jag skulle visa upp det jag köpt men det får jag göra imorgon. Jag är inte ens klar med mitt rum än, att städa hyllan var mer jobb än vad jag hade räknat med men ja nu är det avklarat. Tycker om min hylla nu : )
Imorgon ska jag dammsuga och efter det så ska ni få se på lite kläder ; D
Föresten vet ni vad?
Ni vet mina nike skor som jag köpte för ett par månader sedan, dom hade pajat. Sömmen hade gått sönder och det blev ett stort håll på höger skon i sidan. Pappa gick idag för att reklamera dom, eftersom att det bara gått ett par månader...
Så ja, Marina fick helt nya skor :DD!
Så nu ligger dom här på min ny köpta matta, helt oanvända och vita. Mamma mia som Italienarna säger.
Nu ska dom hålla sig hela, så det så.

Tror att jag ska lägga mig i sängen och läsa systrarna i jeansen andra sommaren.
Dom har fått in en bok jag vill ha i pocket nu så bäst för mig att jag läser ut den här så att jag kan köpa min efterlängtade bok (hatar att läsa 2 böcker samtidigt)

Jag tror inte jag klarar av Sverige vädret, min hals gör så ont så jag tror att jag tappar rösten snart :'(

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0