1 vecka kvar!

Goddag sockertoppar.

Jag har för mig att jag läste i tidningen att det
skulle bli fint väder idag, läste jag fel?

1 vecka kvar till skolan nu då!
Jag längtar, men innerst inne vill jag egentligen tillbaka till fotbolls planen och ute bio:na och alla söta människor.
Men eftersom att jag inte träffat människorna från klassen än (eller jo jag träffade ju A & A)... så längtar nog tillbaka, kanske inte efter självaste skolarbetena men till kompisarna - Jajemensan!

Var ju på stan idag och letade efter något jag kan ha ljus i, hittade inget så jag får fortsätta någon annan dag.
Fick en body butter från body shop av mamma : D min är slut så ja nu har jag en ny. För visso samma lukt men who care's?

Lukt: mago



Du ska inte dra ner mig i det där djupet igen, djupet som var fullt med ångest. Jag ska hålla emot.
Jag har lovat mig själv, så nu är det du som får ta ställning och inte göra samma fel igen.
En lek mellan flera ögon och hjärtan, ett krig utan vapen men med ord och blickar som kan såra mer.
Vem är det som har tärningarna och vem är det som tittar på. Vem vinner och vem försvinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0