Jag är inte den ni tror att jag är längre.

I'm back!

Västervik var fint, men inte ens i närheten så fint som i Kroatien.
Sorry.
Snäckor samlade vi på oss, och shit så många maneter dom har i vattnet!
Vi sov i alla fall över i Västervik.
Dagen efter åkte vi vidare till Söderköping där vi åt glass. Norrköping var där näst, sen vart det att åka hemåt.

Vi kom egentligen hem igår, men det var något som sa till mig att jag inte orkade sätta mig vid datorn så jag gjorde det inte.
Satt istället och kollade på Hair spray tills små timmarna kom. Usch, jag får rysningar av den filmen.
Det är en film för små egentligen, Enligt mig. Men jag kan inte låta bli att tycka om den så mycket. Gaaah.

Köpte mig ett till par L'evis (men nu i Norrköping) Grå. Me like.

Så idag köpte jag mig den sista systrarna i jeans, jag är fast i böckerna... Och det sorgliga är att detta är den sista.
Bu på det.
Ikväll blir det till att fyra A som fyller år om någon dag. Så fika med tjejerna blir det. :)



Ja just det, jag framkallade 100 bilder på
fujidirekt.se här om dagen, och dom kom idag.
Snacka om att jag for ever end ever kommer framkalla bilder!
Och det är inte ens dyra och blir super fina. Nu är det bara ett jätte fint foto album som fattas och sen blir det super nice!


:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du om du inte är den du är längre?

2008-08-16 @ 10:25:33

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0