Nu är jag hemma igen.

Ja vad ska man säga?

Marina är hemma!?


Ja just det, marina är hemma. Borta från värmen och alla söta människor, från kusiner och morföräldrar, farföräldrar och allt.
Hemma hos Morföräldrar: Sena nätter med världens sötaste kusin. Hur många bilder var det vi tog nu igen? Säkert över 1000.
Hemma hos: Farföräldrar, även sena nätter där vi en fotbolls plan. Kanske bara för att ragga på killar och dissa fjortisarna. En liten by där alla känner alla och jag och syster är kändisar. Allt och alla snackar om oss.
Vilket liv dom har: " men gå och fråga henne hur mycket klockan är ", " Men,för fan kom igen då hon bits inte! ". = killar som inte visste hur dom skulle komma fram till en.
Så såg våra fotbolls kvällar ut, vi hejade fast än vi inte ens visste vilka lag det var. Allt var som en saga. Dom tre barndoms killarna vi alltid höll på med såg vi bara en skymt av innan dom gav sig av.
Vidare till Kroatiens underbara stränder. 4 gången gillt på bol nu då!
Ahh så skönt man kan ha det på en strand när solen steker och dagarna leker.
Kvällarna blev en massa ute bio, folk och skratt.
Italien sist men inte minst, hehe!
Bredvid alpernas stora berg handlade vi kläder som galningar, det vill säga min kära mamma gjorde det.
Själv köpte man ett par L'evis och en tröja, och lite mer smått och gott. Ni ska få se jag lovar.

Ja, vad ska jag säga mer?
Hur har din sommar varit? :)


Puss, på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0