Varför gör jag som jag gör?

Jag hatar dig.


Det har nog varit en galen dag idag måste jag säga!
Skolan först och främst, gick ju fort som F*n. Man kan säga att det var en bra dag. Biologin kom sist på schemat och av en konstig anledning kände jag mig illa månde av allt prat om brutna ben och allt sådant.
Magen var nära på att vända sig ut och in.
Efter skolan mötte jag upp Nadia (det var länge sen gumman!) vi skulle först till Katedral.
HAHAHAHAH!
Nadia, säg vem mötte vi där?
Jag tror att jag skulle börja garva åt allt, men jag höll mig tills konversationen var slut X'D
Vi åte ut till Landet sen i alla fall, och gu så fint det är där ute! Mitt hjärta smälter seriöst för allt som finns där ute, från dom fina husen till sjön. Timmarna gick åt till att snacka och titta på tv.
N, stackaren somna framför one tree hill. Och jag kolla klart serien tills Noor kom och väckte henne X'P
Vi gick då ut och gick,
Vi hade nog pratat ut oss riktigt ordentligt sen när bussen kom och jag åkte hem.

Tack för en trevlig dag N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0