ABC


Jag vet inte vad du har i hjärnan just nu, och jag tror jag skiter i det fullständigt.
Och när jag ändå skriver:
Gissa vem jag såg idag?



Så var det den gamla vanliga skolan som gällde. det var någon mobbnings "teater" som alla var på i morse.
Det var någon hemskt stor siffra om hur många som blir mobbade varje dag och en ännu större siffra om hur många som kollar på när någon mobbas. Jag måste nog medge, att bara höra om det är hemskt!
Dagen rullade på i alla fall. Samma gamla vanliga korridorer och samma gamla vanliga skratt.
vädret höll sig så länge vi var i skolan, men nu vet jag inte längre...
Dom säger att det ska regna och vara fult resten av veckan och vi får hoppas på att dom har fel!
Usch, jag tycker inte om hösten.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0