Vare sig du är här eller där borta.

Jag måste få säga att hela denna situationen känns konstig.
Jag vet inte riktigt vad jag vill än, känns som om det kvittar.
Vare sig du är vid min sida eller inte så ska jag ta mig ur, det enda jag kan åstadkomma är att vinna mer än vad du gör?

Gymnasier-informationen var idag och jag känner mig jätte pep, det känns som om jag kommer klara det om jag verkligen, verkligen kämpar. Jag vet inte vad som finns som kan stoppa mig denna gång. Bara tanken på honom får mig att vilja göra vad som helst. Vare sig det ska ta alla helger och kvällar på året att fixa alla dröm betyg. Jag vet att det låter enkelt nu när man skriver men sen när man sitter där med böckerna i handen och prov om någon dag kommer man vara tvungen att påminna sig om och om igen "jag ska verkligen göra det här!" nu eller aldrig, så är det.
Jag ska fan skriva ner mina dröm betyg och sedan kolla på dom varje gång det känns som om man inte vill plugga mer.


M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0