Fredag

hej hopp alla glada människor!

Idag
är jag glad.
Syster igår fick mig att skratta som en jag vet inte vad, asså ni ska se hennes och mina skämt. Inget kan slå det. 
Det är bara hon som kan göra mig så kramisglad.
Vi garvade som apor åt våra skämt i alla fall.
Så idag är det Fredag, skola och plugg. Fick en massa läxor åter igen, buuu!
Gick på stan med S sedan efter skolan, och efter många "om" och "men" drog hon med mig på kebab. Där sedan en annan S hittade oss. Han är en mört, jag lovar.
Han drog sedan och jag och S fortsatte och gå runt på stan.
Vi flummade ihjäl i en hel del affärer.
skoj,


(FÖRESTEN till alla ni som tror att ni är svenska experter, det heter faktiskt ändå och inte endå. Så det så)

Kommentarer
Postat av: cissi

careeface XD det heter fortsatte och inte försatte..// kramar svenska experten :)

2008-12-05 @ 21:44:31
URL: http://greenberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0