: ' )




Hm.. detta är min "fotodag" bild.
Inte mycket till fotodag, men jag blev ganska nöjd.



TO day var jag på stan, kollade på bikinisar men hittade inget speciellt... Kanske någon eller så men inget WOW!
Köpte även en bok, systrar i jeans en kompis verkar tycka om den och jag har 2:an hemma så det får bli min "sommar läsning" ihop med "rymd" boken X'P
Har ni känt känslan när man längtar efter att läsa boken?
Sådan känsla har jag just nu, bara det att jag inte ska läsa den innan jag sitter i bilen och verkligen inte har något att göra. Så den får vänta lite till...
Hur ska jag klara mig?
Ska ta och bege mig ut och ta en regn promenad, hur skönt är inte det?

Kanske kommer upp med en liten historia sen, vad sägs om de?

Hej med er sötungar

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0