Mat på Ikea =)

Nu har jag hunnit med mycket, var i stadium med pappa för att han skulle lämna ett par skor...
Han och han skor "ne men dom var inte sköna" han älskar att köpa skor, speciellt till mig har jag märkt : O
I alla fall så snackade vi lite om en tv på mitt rum och förhoppnings viss någon gång kommer det finnas en fin, fin tv på mitt rum : D mitt rum börjar få allt och lite till, och sen när tv:n köps någon gång (på hösten eller så) så ska hyllan bort :D
Jippi!
Vi gick sedan till Ikea för att äta mat, mums!
 Cyklade hem sedan för att dra ut och fota lite. Man måste passa på nu när det är riktigt fint väder ute! Äntligen.
Det blev en massa kort och till sist tog batteri slut i kameran, fan oxå mitt i att ta ett fin kort.
Någon bild slänger jag upp sen när jag fixat till dom lite ; )
Nu ska jag sitta och nörda photoshop tills kameran laddat klart och sen ska jag förhoppnings viss ut igen. : )

Hej med er!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0