Min Tandborste är sönder!

Sitter och lyssnar på Jonas Brother (JB).
Jag måste säga att deras låtar är väldigt "1990" - talet...
I alla fall enligt mig, dom påminner mig om.... vad hete dom 3 stycken ganska små var dom som sjöng för lääääänge sen.
Man kan lyssna på dom  (Y)

Vet ni! Min tandborste gick sönder mitt itu när jag borstade tänderna. Plötsligt knakade det och tandborsten var i två delar.
Eller den är i två delar med den har ett gummi grej som håller ihop den lite, men annars är den helt totalt sne.
Så ja det blir till att köpa en ny tandborste again!
Den e helt ny också, hm...
Men det läskiga är ändå att när jag satt och åt frukost så tänkte jag " tänk om något händer min tandborste, hur skulle det se ut?" och ja så händer detta.
Scary.


M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0